گلچین عکس های سریال


forbidden love

سريال هاي تركي

اگر از این سریال ها عکس هایه بیشتری میخواهید در قسمت نظرات به من اطلاع بدهید


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت15:37---10 آبان 1390
سلام مینو جووووووووون مطمئنم که حالت وپه توپه اره
دو تا سوال دارم اگه فوضولی نباشه:
1_وبلاگه دیگه ای داری؟
2_چرا من تو لینکدونیت نیستمممم


Ehsanta
ساعت20:40---9 آبان 1390
ممنون

Ehsanta
ساعت20:36---9 آبان 1390
سلام.
بالاخره موفق شدی درست بخونیش و قاطی نکنی؟!!!!!1


محمد:-)
ساعت18:58---8 آبان 1390
خوبه ، وبلاگ خوبی داری.

در مورد فیلم های ترکی خوب اطلاعات داری.

درباره فیلم های آمریکایی چی؟

خصوصا فیلم how i meeting your mother(آشنایی با مادر)

آخه من از این فیلم خیلی خوشم میاد.

بازم بیا وبم و پست هام رو بخون.

منتظرم.


تک پرستو
ساعت14:17---8 آبان 1390
سلام دوست گلم.یه عذرخواهی به خاطر دیر اومدن به وبت.خیلی خوشحالم که اومدی به وبلاگم چون من یکی از کسایی هستم که عاشق سریال های ترکیه ام و تک تک شون رو دنبال میکنم .لینکت کردم و.تو هم اگه افتخار بدی خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:44 توسط minoo| |


Power By: LoxBlog.Com